Çerez tercihlerin
Zorunlu çerezler hesabını ve güvenliği çalıştırır. Analitik ve reklam çerezlerini yalnızca izin verirsen kullanırız.
YKS sıralamasına bakıyorsunuz anladım ama TYT ham puanı ne alaka yani neden genel sıralamaya bakılmıyor?
Geçen bir hoca anlatıyordu kimse başvurmamış projesine. Bir öğrenci de ben başvurmak istiyordum ama puanım yüzünden başvuramadım dedi.
Bu şartı da düzenleyeli çok olmadı bu arada, 2 seferdir böyle yapıyorlar yanlış hatırlamıyorsam.
soru sandım alttaki ln300k ile ln1k yı niye sadeleştirmemişler ya?
tyt daha temel olduğu için belki de. bir de ben şöyle düşünüyorum, mantık iyi olan biri tytden çok çalışmadan da iyi sıralama yapabilir ama aytden yapamaz. ayt için iyice çalışmak gerekiyor malesef.
Her yerde ortalama gibi saçma şartlar var ya. Türksat'a başvurcaktım, ortalamayı 0.2 puanla kaçırdım diye başvuramadım. Oysaki Amerika'da düzenlenen bir uydu yarışmasında dünya derecem var. 🤬
[silindi]