Çerez tercihlerin
Zorunlu çerezler hesabını ve güvenliği çalıştırır. Analitik ve reklam çerezlerini yalnızca izin verirsen kullanırız.
İTÜ'de 2. sınıftan 3. sınıfa geçiyorum. Yaz döneminde 3 ders aldım, ikisi not yükseltme, biri de gelecek dönemi rahatlatmak için. Türkiye'de iyi bilinen bir firmadan staj teklifi aldım ama sektörü bilen biri olarak çok da iyi bulmadım.
Staj tarihleri yaz dönemi derslerimle çakışıyor. Birini tercih etmem lazım. Yandal yapmak istiyorum ve bunun için ortalamamı yükseltmem gerekiyor.
Sizce ortalamayı yükseltmek ve yandali garanti altına almak mı daha mantıklı, yoksa bu yaz staj yapıp deneyim kazanmak mı? 3. sınıfa yeni geçtiğim için bu yaz staj yapmam şart değil, ileride de staj bulabilirim ama bu yaz yaparsam gelecek yıl daha iyi yerlerde staj bulma ihtimalim artar mı? Yandal olmazsa bu yaz staj yapmayarak o fırsatı da kaçırmış olacağım gibi geliyor. Ne yapmalıyım?
Ama ilerde o alanda çalışmak istiyorsan staj yap. Yan dallar falan boşver.
staj>yandal
Bölümünü bilmediğim için bir şey diyemiyorum ama diğer ikisi açısından, akademi düşünüyorsan ortalama, piyasa düşünüyorsan staj.
Akademiye girmeyi düşünmüyorsan staj yap, şirketler aldığın derslerden çok tecrübeye bakıyor.