Çerez tercihlerin
Zorunlu çerezler hesabını ve güvenliği çalıştırır. Analitik ve reklam çerezlerini yalnızca izin verirsen kullanırız.
6-7 yıllık tecrübem var. Finans sektöründe, modernizasyon projeleri, 5M+ kullanıcılı mobil uygulamalar, Ödeme sistemleri tecrübem bulunuyor. İş Bankası, Akbank, Kuveyt Türk gibi büyük bankalarda çalıştım. 2023 maaşım ~65k.
Son aylarda üst yönetimden ve mikro yönetici seviyesinden moral bozucu tavırlar gelmeye başladı. Sabır ettik ama sürecek gibi durunca Şubat başında iş değiştirmeye karar verdim.
LinkedIn'den iş aradım, uygun işlere başvurdum ama görüntülenme bile olmadı. 15 civarı başvurum oldu, sadece 1 tanesi döndü.
İlk hafta sonuç alamayınca, işe alım yapan kişilere (IT recuiter, headhunter) ulaştım. Herkese aynı metni, sadece isim değiştirip, Cv'm ile birlikte yolladım. 10 kişiye kadar ulaştım. Sonra yavaş yavaş dönüşler geldi, Ik görüşmeleri yaptım, teknik mülakatlara girdim. 3-4 tanesi bana uygun fırsat olduğunu söyledi, gerisi ya dönmedi ya da uygun fırsat olmadığını iletti.
Toplamda 6 adet fırsat geldi. 4 tanesinin mülakatları başarılı geçti. Fiyat konusunda anlaşamadığım 2 tanesini eledim. Kalan 2 tanesi ile ilerledim, ofislerine gittim ekipleri ile tanıştım. Biri daha öne çıktı. Temmuzda enflasyon düzeltmesi olması şartı ile 2024 net: ~95K + yemek + yol + uzaktan çalışma desteği teklif geldi.
Yaklaşık 3 hafta da yeni bir iş buldum. Farklı teklifler geliyor ama yorucu olduğu için gelen güzel tekliflerden birini kabul edeceğim gibi duruyor.
Tecrübeler:
Faydalı bir yazı olmuş hocam, teşekkürler.
[silindi]
Selamlar, Ben de İngiltere'den ülkeye dönmeyi planlıyorum son 1.5 senedir İngilteredeydim ancak dönme kararı aldık eşimle. Şu an çalıştığım firma uzaktan çalışmama sıcak bakmadığı için ayrıldım. Ortalama 6-7 senelik iş tecrübem var, en son senior pozisyonda çalışıyordum. Açıkçası Türkiye'deki maaşlar burada yazılanlara göre beklediğimden daha iyi çıktı. Sizce ortalama olarak ne istemem gerekli eğer ki Türk bir firmayla anlaşırsam?
Kuveyttürk'te çalışma ortamı nasılmış, bir fikrin var mı? Bilgi verirsen sevinirim. 😊
Faydalı bilgiler, teşekkürler. 4 yıla yakın tecrübem var, outsource olarak şuan önde gelen firmalardan birinde çalışıyorum, 3 ay önce başladım. İş bulmadan yarın istifamı veriyorum. Mobbing, bitmeyen fazla mesailer, yöneticilerin baskısı antidepresan kullanmaya kadar sürükledi. Tekrar iş arama sürecine başlayacağım, bu zamanda deneyimleriniz faydalı olacak. Sağolun.