Çerez tercihlerin
Zorunlu çerezler hesabını ve güvenliği çalıştırır. Analitik ve reklam çerezlerini yalnızca izin verirsen kullanırız.
DevOps sınavına katıldım ve video mülakat aşamasına geçtim. 18 Şubat Çarşamba 14:30-14:40 arasında mülakata katılmam lazım. Mailde yazdığına göre 3 soru sorulacak ve her soru için 15 saniye düşünme süresi, 40 saniye cevap verme süresi olacak. Soruları yanıtladıktan sonra "Videoyu Kaydet ve Sonraki Soruya Geç" butonuna basmam lazım. Son soruya cevap verdikten sonra "Mülakatı Bitir" butonuna basmayı unutmamalıyım.
Mailde teknik mi yoksa teknik olmayan sorular sorulacağı belirtilmemiş. Belki hem teknik hem de teknik olmayan sorular olabilir. Bilen varsa yazabilir mi? Birkaç saat sonra mülakata gireceğim de biraz gerginim.
Zoom mülakatına girdim ama dönüş yok hala. Sizde nasıldı? 😕
Önceki stajımda videolar izlenmiyordu hiç, belki bu da öyle. 15 bin kişi falan başvuruyor bu şirkete, bence okulunuz çok önemli, özellikle İTÜ, Yıldız Teknik falan. Başarılar!
hic önermem 5.5 gün ofiste çalıştırıyorlar gördüğüm en kötü mülakat deneyimi ve ik deneyimiydi. AI/data alanında başvurmuştum teklif aldim.
Geçen yıl sorular önceden veriliyordu, son ürünlerini araştırmak lazımdı, sosyal sorumluluk projeleri falan da soruluyordu. Motivasyonun gibi şeyler de vardı sanırım. Milli teknoloji hamlesi hakkında ne düşündüğün ve bildiklerini soruyorlardı, bu tarz sorulara hazırlansan yeter.
Tam olarak geçmedim aslında sınav aşamasından sonra herkese atanıyor video aşaması. Bir süre sonra sonuçlar açıklanıyor bu sefer teknik İK mülakatına giriyorsun. Sisteme gireceksin bir süre soru gözüküyor sonra video kaydı başlıyor. Sorularda milli teknoloji hamlesi hakkında ne düşünüyorsun, neden böyle zart zurt sorular.
Videonun pek önemi yok, eski videolarımı atıp online mülakat aşamasına kalmışlığım var. Çok iplediklerini sanmıyorum.
teknik mülakatı geçtin mi? şimdi tekniğe gireceğim, ne soruyorlar?